Ugdytinių susipažinimas su suaugusiųjų pasauliu ir jų darbo patirtimi yra ypač svarbus visapusiškam vaiko asmenybės vystymuisi, jų smalsumo ir patyrimo pojūčių tenkinimui. Grupėje vaikai žaisdami įvairius vaidmenų žaidimus, dalyvaudami įvairiose projektinėse veiklose, dalindamiesi artimiausios aplinkos patirtimis domisi, ką žmonės dirba ir susipažįsta su įvairiomis profesijomis, pradeda svajoti apie savo ateitį ir ją planuoti. Mokytojas gali padėti ir paskatinti ugdytinius daugiau sužinoti, pamatyti, o svarbiausia patirti, nes vaikai per patirtinį ugdymąsi patiria stipriausius pojūčius ir įsimintiniausius įspūdžius.
Projekto tikslas – apsilankant įvairių profesijų atstovų darbo vietose, dalyvaujant edukacijose, skatinti domėtis profesijomis ir patirti, ką žmonės dirba, kokių įgūdžių, žinių reikalauja tam tikra profesinė veikla.
Pokalbių, žaidimų metu ugdytiniai kalbėjosi apie tėvų ir artimiausios aplinkos žmonių darbus – profesijas. Savitai kūrė vaidmenų žaidimus, pasirinkdami ir interpretuodami mokytojo, tėvų ir kitų artimos aplinkos žmonių įvairių profesijų atstovų vaidmenis. Fantazavo, planavo savo ateitį, žingsnius tikslui pasiekti. Skyrė ir pavadino suaugusiųjų profesijas, darbus ir buitį palengvinančią techniką. Samprotavo apie profesijos pasirinkimą, kokių savybių reikia žmonėms, dirbantiems įvairius darbus. Diskutavo apie pagaminto daikto ir sukuriamo produkto vertę. Vaikai vyko į susitikimus, dalyvavo įvairiose edukacijose ir domėjosi, ką žmonės dirba: edukacinėje programoje Alpakų ūkyje domėjosi ūkininko, alpakų augintojo profesija, edukacinėje programoje „Mano kepaliukas“ – duonos ir pyrago gaminių kepėjo, Molėtų astronomijos observatorijoje – mokslininko, astronomo, Panevėžio robotikos centro ,,RoboLabas“ edukacinėje pažintinėje programoje „Žemė – mūsų planeta“ – mokslininko, tyrinėtojo, Panevėžio teatro „Menas“ spektaklyje „Kosminės Kalėdos“ – aktoriaus, režisieriaus, dailininko, kompozitoriaus, scenografo, Panevėžio Šeimos Medicinos Centro Odontologijos klinikoje – odontologo, burnos higienisto, Panevėžio priešgaisrinėje gelbėjimo valdyboje – ugniagesio gelbėtojo, Krekenavos miestelio bibliotekoje – bibliotekininko, Panevėžio Gabrielės Petkevičaitės-Bitės viešosios bibliotekos sensorinių skaitymų edukaciniame užsiėmime pagal Debi Gliori knygą „Vilke, kiek dabar valandų?“ – edukatoriaus, rašytojo, edukacinio centro „CurioCity“ erdvėse susipažino su įvairiomis profesinėmis veiklomis bei mokslo sritimis.
Projekto dalyviai suvokė mokymosi, veiklos prasmę, pobūdį ir vaidmenį žmonių gyvenime. Suprato, kad užaugę žmonės kažkuo tampa, siekia, tobulėja ir keičiasi. Išsiaiškino, kad kiekviena veikla, kiekvienas darbas vyksta planingai, tikslingai ir yra vertingas. Smalsavo ir aktyviai veikė naujose patirtinėse edukacinėse aplinkose.
Priešmokyklinio ugdymo vyresn. mokytojos Margarita Stasevičienė, Giedrė Survilienė