Įstaigos emblema

2025 m. birželio mėn.
Pr A T K Pn Š S
« Geg    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
Lankytojai
Šiuo metu: 3
Iš viso: 896231

Tikslas. Supažindinti vaikus su daiktų plūduriavimo savybėmis, skatinti stebėjimą, tyrinėjimą ir loginį mąstymą, ugdyti kalbinius bei skaičiavimo įgūdžius.

Hipotezė. Kodėl vieni daiktai skęsta, o kiti plūduriuoja?

Veiklos eiga.  Pirmiausia vaikai tyrinėjo įvairius daiktus, jų formas, lietė, apžiūrėjo. Visą tai metė į vandenį, skaičiavo ir stebėjo, kas skęsta, o kas lieka plūduriuoti. Veiklos metu vaikai sužinojo supančių daiktų fizines savybes. Lavėjo loginis mąstymas, kalba, skaičiavimo įgūdžiai, sąvokos lengvas – sunkus.

Išvada. Vaikai sužinojo, kad vieni daiktai skęsta, o kiti plūduriuoja, nes jie yra skirtingi. Lengvi ir tuščiaviduriai daiktai dažniausiai plūduriuoja, o sunkūs ir kieti – skęsta.

Ikimokyklinio ugdymo grupės mokytoja Tania Nebilevičienė