Tikslas. Supažindinti vaikus su daiktų plūduriavimo savybėmis, skatinti stebėjimą, tyrinėjimą ir loginį mąstymą, ugdyti kalbinius bei skaičiavimo įgūdžius.
Hipotezė. Kodėl vieni daiktai skęsta, o kiti plūduriuoja?
Veiklos eiga. Pirmiausia vaikai tyrinėjo įvairius daiktus, jų formas, lietė, apžiūrėjo. Visą tai metė į vandenį, skaičiavo ir stebėjo, kas skęsta, o kas lieka plūduriuoti. Veiklos metu vaikai sužinojo supančių daiktų fizines savybes. Lavėjo loginis mąstymas, kalba, skaičiavimo įgūdžiai, sąvokos lengvas – sunkus.
Išvada. Vaikai sužinojo, kad vieni daiktai skęsta, o kiti plūduriuoja, nes jie yra skirtingi. Lengvi ir tuščiaviduriai daiktai dažniausiai plūduriuoja, o sunkūs ir kieti – skęsta.
Ikimokyklinio ugdymo grupės mokytoja Tania Nebilevičienė