Tikslas. Sukurti velykinį margutį, pasitelkiant STEAM metodus, skatinant vaikų tyrinėjimą, kūrybiškumą ir eksperimentavimą įvairioje aplinkoje – tiek grupėje, tiek lauke.
Hipotezė. Ar pavyks sukurti velykinį margutį kitaip ?
Veiklos eiga. Vaikams buvo pasiūlyta iš grupėje esančių medžiagų – kaladėlių, konstruktorių, kamštelių – sukurti velykinį margutį. Jie dirbo tiek individualiai, tiek bendradarbiaudami tarpusavyje. Užduotis pareikalavo pastangų, tačiau rezultatai buvo kūrybiški ir originalūs.
Kitoje veikloje vaikai į dėžutę įdėjo popieriaus lapą ir spalvotą kamuoliuką, kuris, ridinėdamasis viduje, tarsi „piešė“ margučio ornamentus.
Lauko erdvėje vaikai kūrė velykinį margutį iš gamtinės medžiagos – gėlyčių, kankorėžių ir kitų surinktų elementų.
Išvada. Vaikai, pasitelkę įvairias STEAM veiklas, sėkmingai sukūrė velykinius margučius skirtingomis priemonėmis ir būdais. Kūrybinis procesas vyko tiek grupės aplinkoje, tiek lauke, o vaikai parodė išradingumą, atkaklumą ir gebėjimą bendradarbiauti. Veikla prisidėjo prie vaikų pažinimo, kūrybiškumo ir mokėjimo mokytis kompetencijų ugdymo bei suteikė daug džiugių emocijų.
Žibartonių ikimokyklinio ugdymo mokytoja Tania Nebilevičienė