Įstaigos emblema

2024 m. balandžio mėn.
Pr A T K Pn Š S
« Kov    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
Lankytojai
Šiuo metu: 1
Iš viso: 688332

Šiandien lijo. Vaikai grupėje pamatė skėtį. Pradėjo apie jį klausinėti, kalbėtis. Dalijosi patirtimi apie turimus skėčius, kam ir kada jie reikalingi, kokia jo konstrukcija. Ugdytiniams buvo pasiūlyta sukonstruoti skėtį, kuris apsaugotų nuo lietaus.

Vaikai sutarė dirbti komandomis. Išsidalino darbo priemones: popierines lėkštes, lipnias juostas, žirkles, šiaudelius, foliją. Vieni lėkštę padengė folija, tada prie lėkštės lipniąja juosta pritvirtino šiaudelius. Kiti pirmiausia prie lėkštės tvirtino šiaudelius ir tik po to lėkštę dengė folija. Dar kiti nutarė, kad skėčio folija nedengs. Ketvirta komanda rinkosi savo konstravimo būdą. Trys grupės, baigusios konstruoti skėčius, išbandė juos ir įrodė, kad jų gaminys apsaugo nuo lietaus. Vienai komandai sukonstruoti skėčio nepavyko. Visi kartu aptarė veiklą: kaip sekėsi konstruoti skėtį, kaip sekėsi dirbti su komanda, kokių kilo problemų, kaip jas sprendė, ką norėtų patobulinti /pakeisti, ką kitą kartą darytų kitaip. Vėliau vaikai pažiūrėjo animacinį filmuką „Skėtis“ („UMBRELLA“). Diskutavo, kam dar gali būti reikalingas ir svarbus skėtis. Vėliau keletas ugdytinių piešė skėčius, juos dovanojo mokytojai, draugams.

Veiklos tikslas – ugdyti konstravimo įgūdžius. Ugdomi gebėjimai: kritinis mąstymas, problemų sprendimas, konstravimo įgūdžiai, komandinio darbo įgūdžiai.

„Pelėdžiukų“ grupės vyresn. mokytoja Margarita Stasevičienė