Turėjome tikslą – susipažinti su papuošalų įvairove ir sukurti apyrankę. Vaikai, atlikdami šį darbelį, ugdėsi kritinį mąstymą, lavino smulkiąją motoriką, stiprino konstravimo ir komandinio darbo įgūdžius. Iš modelino lipdė nedidelius skrituliukus arba kitokios pasirinktos formos karoliukus, mediniu iešmeliu juos pervėrė ir paliko džiūti. Kai rutuliukai išdžiuvo, juos nudažė guašu ir suvėrė ant valo. Vaikai turėjo visokių pasiūlymų, kaip papuošti šiuos karoliukus. Atsirado norinčių ant baltų karoliukų užrašyti savo vardą.
Vaikai aktyviai dalyvavo veiklos aptarime: kaip sekėsi kurti apyrankę, karolius, ar patiko dirbti komandoje, ką norėtų patobulinti, pakeisti, ką kitą kartą darytų kitaip, su kokiais iššūkiais susidūrė.
„Pelėdžiukų“ grupės mokytoja Giedrė Survilienė