Įstaigos emblema

2024 m. kovo mėn.
Pr A T K Pn Š S
« Vas    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Lankytojai
Šiuo metu: 1
Iš viso: 682325

              Veiklos tikslas – turtinti vaikų žinias apie obuolį, jo įtaką žmogaus organizmui. Su vaikais pakalbėjome apie obuolio augimo ciklą, jo turtingumą vitaminais. Susipažino, kaip atsiranda obuoliai, kur jie auga, kokių būna obuolių. O savo smalsumą patenkino tyrinėdami obuolių skilteles ir sėklas, eksperimentuodami.

               Atlikome įvairius bandymus su šiuo vaisiumi. Valgydami obuolius pastebėjome, kad, atkandus obuolį, jis po kurio laiko paruduoja. Nutarėme atlikti bandymą: kas gali apsaugoti obuolius nuo rudavimo (oksidacijos). Pasigaminome 4 tirpalus su vandeniu, citrinos sultimis, limonadu ir pienu. Į kiekvieną stiklinę įdėjome po skiltelę obuolio ir palikome per naktį. Sekančią dieną vaikai pastebėjo, jog obuolį nuo rudavimo apsaugojo pienas ir citrinų sultys. Taip pat aiškinomės obuolio savybes, nusakėme spalvą, formą, uostėme, lietėme, ragavome, tyrinėjome jo sudėtines dalis (žievę, sėklas, kotelį), svėrėme, žiūrėjome skęsta ar ne. Mūsų eksperimentų metu vaikai padarė išvadas, jog obuolys turi kvapą, buvo kietas ir saldus. Skaičiavome, kiek obuolys turi sėklyčių, spėjome svorį ir svėrėme, aukštį matavome lego kaladėlėmis, dėjome obuolį, kotelį, sėklytes į vandenį ir stebėjome, skęsta ar plaukia. Pildėme užduočių lapus.

                      Tai puiki STEAM veikla, kuri ugdė vaikų smalsumą tyrinėti, eksperimentuoti, atrasti.

„Kiškučių“ grupės mokytoja Giedrė Lindautaitė