Įstaigos emblema

2024 m. balandžio mėn.
Pr A T K Pn Š S
« Kov    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
Lankytojai
Šiuo metu: 2
Iš viso: 688159

Kojos pėda – svarbaus ir sudėtingo atramos ir judėjimo aparato dalis. Būdama judria kūno atrama, pėda atlieka daug funkcijų, o taip pat įgalinanti žmogų taisyklingai stovėti ir judėti. Jau ikimokykliniame amžiuje sudaroma vaiko plokščiapėdystės profilaktikai palanki aplinka. Kad mažieji augtų sveiki, plokščiapėdystės profilaktinės priemonės buvo taikomos ir „Bitučių“ grupės ugdytiniams įvairiose jų veiklose: grupėje, sveikatos valandėlėse, žaidžiant judrius žaidimus ir pasivaikščiojimo metu.

Vaikštant basomis nelygiu paviršiumi stimuliuojamos pėdų nervų galūnės, stiprinami pėdos raumenys. Grupės vaikai basomis vaikščiojo mokytojos paruoštais jutiminiais takais, kurių paviršiai buvo įvairūs: kietas – nelygus, minkštas – švelnus. Kai kurie vaikai įvardino, ką jautė jų pėdutės: kieta, minkšta, švelnu. Mažiesiems veikla patiko, takeliais vaikščioti norėjo dar ir dar.

Atėjo vasara, pievos pasipuošė geltonų pienių žiedais, kurie pavirto į pūkų jūrą. Pievoje visada galima rasti daug paslapčių, kurias labai įdomu tyrinėti: augalai, šliaužiojantys, skraidantys, ropojantys vabaliukai. Mažieji stebėjo, lietė, skynė, uostė, įvardino spalvas, rodė tai, ką rado, dalinosi su draugais gėlių žiedais, bendravo ir džiaugėsi naujais atradimais.

Ir suaugę, ir maži mankštą mylime visi, o dar smagiau žaisti judrius žaidimus kieme, basomis. Vaikams didelis džiaugsmas, kada pėdutėmis gali prisiliesti prie žolės, takelio, smėlio. Šiltomis saulėtomis dienomis mažieji mankštinosi pievelėje, žaidė basomis smėlio dėžėje, keliavo darželio kiemo takeliais, straksėjo miestelio aikštelėje. Vėliau sužinojo galimybes, ką galima padaryti pėdutėmis ant popieriaus. Vaikai rinkosi spalvas, stojo basomis į vonelę su dažais ir ėjo „popieriniu takeliu“, palikdami geltonos ir žalios spalvos pėdučių atspaudus. Įvardino spalvas, džiaugėsi tuo, ką darė.

Klausant muzikos ir stebint mokytojos šokį su bateliais, vaikai su dideliu malonumu ir emocijomis kartojo tai, ką matė.

Ugdytiniai dalyvavo įvairiose su plokščiapėdyste susijusiose veiklose, kurios žadino smalsumą ir susidomėjimą, skatino bendrauti, o atradimai kėlė malonius išgyvenimus.

„Bitučių“ grupės vyresn. mokytoja Vilma Survilienė