Įstaigos emblema

2025 m. liepos mėn.
Pr A T K Pn Š S
« Bir    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
Lankytojai
Šiuo metu: 2
Iš viso: 930581

Tikslas. Žaidžiant su medžių lapais, mokytis pastebėti, atpažinti, nukopijuoti ir pratęsti paprastas dviejų/trijų rūšių medžių lapų sekas.

Hipotezė. Ar gali iš klevo ir ąžuolo arba klevo, ąžuolo ir liepos lapų sudaryti seką ir ją pratęsti?

Veiklos eiga:

  1. Vaikai krepšyje rado klevo, ąžuolo ir liepos medžių lapus. Juos tyrinėjo: lietė, uostė, aptarė dydžius, formas, spalvas, rūšiavo pagal panašumą.
  2. Skaičiavo, kiek skirtingų lapų rado, kiek kiekvienos rūšies lapų yra krūvelėje, kas turi daugiau, o kas – mažiau.
  3. Diskutavo, kur tokius lapus matė, aiškinosi, kokių trijų medžių lapus išrūšiavo (klevo, ąžuolo ir liepos). Mokėsi įsiminti medžių lapų pavadinimus, juos tarti ir atpažinti.
  4. Pagal pavyzdį dėjo medžių lapų sekas: vienas klevo, vienas ąžuolo ir t. t. Kiti dėjo sekas iš trijų skirtingų lapų: vienas klevo, vienas ąžuolo, vienas liepos ir t. t. Tęsė sekas, vėliau žaidė kurdami savo medžių lapų sekas.

Išvados:

  1. Sudėjo sekas iš klevo ir ąžuolo lapų, kiti – iš klevo, ąžuolo ir liepos lapų; jas pratęsė, kūrė savo lapų sekas.
  2. Išsiaiškino, kas yra seka – kai kartojasi lapai (šiuo atveju), gali kartotis ir kiti daiktai.
  3. Išsiaiškino, kad sekos gali būti sudarytos ir iš kitų daiktų.

„Nykštukų“ grupės mokytoja Margarita Stasevičienė