Tikslas. Išsiaiškinti, kas yra erdvinė figūra, kaip atrodo piramidė, kubas, penkiakampė prizmė ir stačiakampio 3D vaizdas.
STEAM iššūkis. Ar gali sukonstruoti erdvinę figūrą ?
Veiklos eiga:
- Išsidalinome užduočių lapus.
- Prisiminėme pagrindinių geometrinių figūrų pavadinimus.
- Aptarėme konstravimo taisykles.
- Vaikai skaičiavo, kiek jų pasirinktam statiniui reikės „zefyrų“ ir dantų krapštukų.
- Konstravo ir pristatė draugams savo erdvinę figūrą.
Išvada. Šio užsiėmimo metu vaikai pademonstravo gebėjimą konstruoti įvairias erdvines figūras: kubą, piramidę, stačiakampį ir penkiakampį namą. Be to, dalis vaikų sukonstravo lovą, spintą, kas rodo jų kūrybiškumą bei saviraiškos galimybes. Užduotis vaikams sekėsi nevienodai – vieniems konstrukcijos buvo lengvai suprantamos, kitiems teko įdėti daugiau pastangų. Šis užsiėmimas padėjo lavinti vaikų erdvinį mąstymą, konstrukcinius įgūdžius, kantrybę ir atkaklumą siekiant išsikeltų tikslų.
Priešmokyklinio ugdymo vyresn. mokytoja Giedrė Survilienė















