„Nykštukų“ grupės vaikai flomasteriais taškavo popieriniame rankšluostyje išspaustą raštą. Veiklos metu vaikai pavadino spalvas ir pasakė, kokį piešinį išryškino. Vėliau vaikai spėjo, prognozavo, kas atsitiks su piešiniu, kai ant jo pipete užlašinsime vandens lašelių. Dirbdami vaikai įvaldė pipetės veikimo principą, džiaugėsi naujai atrastu veiklos būdu. Jie pastebėjo ir pasakė, kad vanduo susigeria į popierių, o spalvos susilieja ir tampa ryškesnės. Veiklos metu vaikai stebėjo, kaip maišosi spalvos ir pavadino naujai atsiradusias spalvas, atspalvius, analizavo rezultatą, fantazavo, ką mato savo susiliejusiuose raštuose, spalvose. Darbelius paliko ant padėklo ir leido jiems išdžiūti. Vaikai įsitraukė į veiklą, atsipalaidavo, nusiramino.
Vaikai sužinojo, kad maišydamosi spalvos virsta naujomis spalvomis ir atspalviais, o popierinis rankšluostis sugeria vandenį, sušlampa. Atliekant šią veiklą, lavėja vaikų akies ir rankos koordinacija. Vaikai džiaugėsi veiklos procesu ir rezultatu. Paprasta, linksma, įdomu, kūrybiška ir veikia kaip nusiraminimo terapija.
„Nykštukų“ grupės vyresn. mokytoja Daiva Čeidienė