Tikslas. Sukonstruoti krepšį, namelį vienai daržovei.
Hipotezė. Ar galima iš pasirinktų konstruktorių kaladėlių sukonstruoti krepšį daržovėms?
Veiklos eiga. Vyko pokalbis apie rudens gėrybes – vaisius ir daržoves. Kiekvienas pasirinko norimą daržovę ar vaisių. Aptarėme jų spalvą, dydį, o tada vaikai ėmėsi darbo. Kadangi veikla vyko STEAM erdvėje, tai pasirinko ten esančius konstruktorius ir statė, konstravo, matavo krepšius, namelius daržovėms ir vaisiams. Vieni „apgyvendino“ kelias daržoves, kiti po vieną. Matavo, talpino, didino ar mažino savo statinį.
Išvada. Sukonstruoti krepšius, namelius, kad tilptų nors viena daržovė vaikams pavyko. Sprendė iškilusias problemas ir dalinosi priemonėmis.
„Nykštukų“ grupės mokytoja Daiva Čeidienė