Tikslas. Išsiaiškinti sniego savybes, ugdyti aplinkos pažinimą, mąstymą, kūrybiškumą, smalsumą.
Hipotezė. Ar pavyks pastatyti bokštą iš sniego, naudojant formeles?
Veiklos eiga. Mokytoja atnešė sniego iš kiemo. Pirmiausia susipažinome su sniego savybėmis. Vaikai, palietę sniegą, pastebėjo, kad jis yra šaltas ir kietas, o suspaustas išlaiko formą. Pasiėmę formeles, vaikai spalvino sniegą įvairiomis spalvomis ir konstravo bokštus.
Išvada. Vaikams pavyko pastatyti ir nudažyti bokštą, tačiau jie pastebėjo, kad šiltoje patalpoje sniegas pradeda tirpti, o bokštai virsta spalvotomis balutėmis.
Žibartonių skyriaus ikimokyklinio ugdymo vyresn. mokytoja Tania Nebilevičienė