Tikslas. Suprasti automobilio veikimo principus ir sandarą, praktiškai pritaikant inžinerines bei kūrybines žinias.
Hipotezė. Ar galiu sukonstruoti automobilį, kuris juda?
Veiklos eiga:
Šio iššūkio metu vaikai turėjo galimybę sukurti savo unikalų važiuojantį automobilį, pasitelkdami įvairias medžiagas ir įrankius. Visi kartu apžiūrėjome paprastus žaislinius automobilius, aptarėme jų veikimą ir nusprendėme, kokias medžiagas naudosime konstravimui.
Vaikai, naudodami kartoną, plastikinius kamštelius (ratams), šiaudelius (ašims) ir kitas paprastas medžiagas, konstravo savo automobilius. Po to jie išbandė savo sukurtus modelius, stebėjo, kaip automobiliai juda, ir analizavo, ką galima patobulinti.
Išvada:
- Sukurti automobiliai juda.
- Vaikai aiškiai supranta, kaip veikia jų sukonstruoti automobiliai.
- Veikla padėjo lavinti kūrybiškumą, problemų sprendimo įgūdžius bei skatino efektyvų komandinį darbą.
„Pelėdžiukų“ grupės vyresn. mokytoja Giedrė Survilienė