Įstaigos emblema

2025 m. liepos mėn.
Pr A T K Pn Š S
« Bir    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
Lankytojai
Šiuo metu: 3
Iš viso: 930583

Tikslas. Formuoti ir plėtoti matematinius gebėjimus, lavinti loginį mąstymą, mokytis naudotis matavimo priemonėmis: svarstyklėmis, liniuote, metru.

Hipotezė. Kas sveria mažiau nei penkios plunksnos?

Eiga. Pasiruošėme dvi skirtingas svarstykles ir pasirinkome kuo įvairesnes grupėje turimas priemones, kurias, vaikų manymu, būtų įdomiausia pasverti. Pirmiausia ugdytiniai bandė nuspręsti, kiek kas sveria tik žiūrėdami ir laikydami priemones delnuose, vėliau svėrė naudodamiesi svarstyklėmis. Rezultatai vaikus nustebino ir paskatino priemones dar išmatuoti. Veiklą užbaigėme pasigamindami savo „liniuotes“.

Išvada. Veiklos metu vaikai suprato, kad iš pasirinktų priemonių plunksnos sveria mažiausiai. Išsiaiškino, kad penkios plunksnos sveria mažiau už dešimt džiovintų rožių žiedlapių, bet dešimt žiedlapių sveria daugiau nei penkios kavos pupelės. Vaikai, bandydami išmatuoti daiktus liniuote, suprato ir nustebo, kad niekas nėra to paties dydžio.

Žibartonių jungtinės ugdymo grupės mokytoja Benita Jakaitytė