Projekto tikslas – skatinti vaikų socializaciją, kūrybiškumą bei emocinį ir pažintinį vystymąsi per įvairias veiklas, paremtas pasakų tematika.
Veiklų aprašymas:
- „Kalėdinė pasaka“. Šventinis renginys, kurio metu vaikai pasinėrė į Kalėdų magiją ir susitiko su Kalėdų seneliu. Ši veikla skatino bendravimą, empatiją, drąsą ir teigiamas emocijas.
- „Sniego gniūžčių pasaka“. Judrus žaidimas, kurio metu vaikai mėtėsi minkštais baltos spalvos kamuoliukais (sniego gniūžtėmis) ir stengėsi pataikyti į besmegenio paveikslą. Ši veikla lavino vaikų judesių koordinaciją, smulkiąją motoriką ir skatino komandinį bendravimą.
- „Pasakų medis“. Kūrybinė-meninė veikla, kur vaikai puošė eglutę iš antrinių žaliavų. Tai skatino jų kūrybiškumą bei ugdė aplinkosauginį sąmoningumą – vaikai sužinojo apie antrinių žaliavų naudą.
- „Pasakų veikėjai ir aš“. Žaidimas, kurio metu vaikai tyrinėjo pasakų veikėjus, juos skaičiavo, aptarinėjo ir įsivaizdavo, kokius vaidmenis patys galėtų atlikti. Tai padėjo lavinti kalbą, atmintį ir siužetinį mąstymą.
- „Ropė“. Vaidybinis žaidimas pagal žinomą pasaką. Vaikai naudodami veikėjų kaukes atkartodavo veiksmus – tai skatino vaizduotę, fizinį aktyvumą ir socialinę sąveiką.
- „Spalvotos kelionės“. Interaktyvūs žaidimai ant interaktyviųjų grindų. Vaikai tyrinėjo spalvas, jas derino, reagavo į judančius objektus. Tai lavino spalvų pažinimą, reakciją bei kūrybinį mąstymą.
- „Molinė pasaka“. Užsiėmimas, kurį vedė vieno iš vaikų mama – ji sekė pasaką ir kartu su vaikais lipdė molio figūrėles. Tai skatino vaikų smulkiosios motorikos lavėjimą, kūrybiškumą ir emocinį ryšį su suaugusiais.
Naudodami žaismės ir atradimų metodus, vaikai tyrinėjo pasakų pasaulį, mokėsi bendradarbiauti, kurti ir pažinti aplinką. Projektas lavino jų socialinius, kalbinius, motorinius bei emocinius įgūdžius. Vaikai patyrė daug teigiamų emocijų, stiprino kūrybiškumą, mokėsi spręsti problemas ir išreikšti jausmus. Pasakos ne tik džiugino, bet ir padėjo ugdyti svarbias gyvenimo vertybes.
Grupės mokytoja Vilma Survilienė