Tikslas – pastatyti tvirtą namelį, kurio nepavyktų nupūsti.
Ugdomi gebėjimai: konstravimas, kritinis mąstymas, problemų sprendimas, komandinio darbo įgūdžiai.
Paklausę pasakos „Trys paršiukai“, su vaikais diskutavome, iš ko statomi namai, kokie jie gali būti, o kokius namelius statė paršiukai? Aptarėme, kas lemia namo tvirtumą. Susiskirstę į komandas, ugdytiniai statė skirtingus namus: iš popierinių ritinėlių, segtukų, jogurtų indelių, iešmelių, pagaliukų, medinių kaladėlių, LEGO kaladėlių, naudojo siūlus, popieriaus juosteles, kempinėles. Pastatę namus, bandė juos nupūsti, kaip tai darė vilkas. Komandų pastatyti nameliai buvo pakankamai tvirti – inžinerinis iššūkis įgyvendintas.
„Pelėdžiukų“ grupės vyresn. mokytoja Margarita Stasevičienė