Įstaigos emblema

2025 m. liepos mėn.
Pr A T K Pn Š S
« Bir    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
Lankytojai
Šiuo metu: 3
Iš viso: 930584

Tikslas. Skatinti vaikų praktinius gyvenimo įgūdžius per maisto gaminimo veiklą, ugdant jų kūrybiškumą, savarankiškumą, bendradarbiavimą.

Hipotezė. Ar pavyks patiems pasigaminti ir išsikepti picas darželyje?

Eiga. Kol vaikai pietų miego metu ilsėjosi, mokytoja žaidimų kambarį pavertė tikra mažųjų kulinarų svajone: dekoracijos, picų meniu ir įvairūs ingredientai sukūrė jaukią atmosferą, kviečiančią pasiraitoti rankoves ir kibti į darbus. Kulinarinė kelionė prasidėjo priešmokyklinukų užduotimi perskaityti picų meniu pateiktus pavadinimus ir su jais supažindinti draugus. Su nekantrumu vaikai ėjo prie stalo, apžiūrinėjo maisto produktus ir gaminimui bei kepimui reikalingus įrankius. Vyresnieji patys tarkavo sūrį, pjaustė dešreles ir daržoves, užtepę pomidorų padažą ant picos pado rinkosi ir dėjo norimus ingredientus. Kai picos buvo pagamintos, o „krosnis“ pasiruošusi jas kepti, picos buvo nešamos su specialiu įrankiu – liže. Kol picos kepė, vaikai tvarkė stalą, ruošėsi picos pjaustymui ir ragavimui. Sulaukus gardžiai kvepiančių šedevrų ir pagaliau jų paragavus, vaikų akyse spindėjo pasitenkinimas ir pasididžiavimas savo pagamintomis ir iškeptomis picomis.

Išvada. Picų gaminimo veikla buvo ne tik smagi, bet ir vertinga ugdymo prasme. Vaikai aktyviai įsitraukė, domėjosi procesu, buvo savarankiški ir atsakingi. Kiekvienas vaikas turėjo galimybę būti kūrėju ir jaustis svarbiu gaminimo procese. Jaukiai ir smagiai vaikai patys kūrė ne tik gardžias picas, bet ir įsimintiną bendrą patirtį.

Jungtinės ugdymo grupės mokytoja Benita Jakaitytė