Tikslas. Ugdyti vaikų kūrybiškumą ir kalbinius gebėjimus per pavasario gamtos pažinimą, integruojant gamtos garsų muzikos įrašus, STEAM elementus, kuriant kompozicijas įvairiuose kontekstuose.
Hipotezė. Ar galima sensorinėje erdvėje sukurti pavasarines kompozicijas?
Veiklos eiga. Veiklos pradžioje vyko pokalbis apie pavasarinę gamtą, jos pasikeitimus. Tada vaikai kūrė pavasario kompozicijas ant šviesos stalo sensorinėje erdvėje, klausantis gamtos garsų muzikos įrašų. Tam buvo panaudotos sensorinės priemonės, grikių kruopos, gamtinė medžiaga – kaštonai, skaičiai.
Išvada. Vaikams pavyko sukurti pavasarines kompozicijas, kurių centre buvo pavasario saulutė. Vaikai lavino vaizduotę, gebėjimą derinti įvairias raiškos priemones, kuriant ant šviesos stalo. Mokėsi bendrauti ir bendradarbiauti, buvo skatinama vaikų kalbinė raiška, pasakojant apie sukurtas kompozicijas.
„Nykštukų“ grupės mokytoja Daiva Čeidienė