Tikslas. Lavinti vaikų pojūčius, gebėjimą pažinti gamtines medžiagas ir ugdyti kritinį mąstymą.
Hipotezė. Kokius pojūčius galima patirti keliaujant pojūčių taku?
Veiklos eiga. Vaikai tyrinėjo pojūčių take esančias medžiagas – smulkią skaldą, akmenukus, smėlį, šiaudus, kankorėžius. Jie stebėjo, lietė rankomis, vaikščiojo ir bėgiojo basomis kojomis, patirdami įvairius įspūdžius. Kartu aptarė, kokius jausmus sukelia šios gamtinės medžiagos: kas yra šalta, kas šilta, kas duria, o kas jaučiasi švelniai.
Išvada. Vaikai susipažino su įvairiomis gamtinėmis medžiagomis, patyrė jų poveikį liesdami rankomis ir eidami basomis, įvardijo patirtus pojūčius, aptarė jų panašumus ir skirtumus.
„Nykštukų“ grupės mokytoja Daiva Čeidienė













