Įstaigos emblema

2025 m. liepos mėn.
Pr A T K Pn Š S
« Bir    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
Lankytojai
Šiuo metu: 4
Iš viso: 930584

Tikslas. Mokytis savarankiškai atlikti veiksmus pagal nurodymus, susipažinti su kankorėžio sandara, stebėti jo pokyčius ir apibūdinti juos savais žodžiais.

Hipotezė. Kas nutiks, jei išsiskleidusį, išdžiūvusį kankorėžį panardinsime į šiltą ir šaltą vandenį?

Eiga:

  1. Paruošiame dvi stiklines vandens – vienoje pilame šaltą, kitoje šiltą vandenį.
  2. Kad atskirtume stiklines, akvarele nudažome: šaltą vandenį mėlyna spalva, o šiltą – raudona.
  3. Į abi stiklines sudedame po išsiskleidusį kankorėžį.
  4. Stebime, kaip kankorėžiai reaguoja ir keičiasi vandenyje. Kankorėžiai pradeda užsidaryti, nes jų žvyneliai drėksta. Šiltame vandenyje šis procesas vyksta greičiau, nes šiltas vanduo efektyviau veikia žvynelius, skatindamas jų suglaudimą.

Išvada:

  1. Vandens drėgmė daro įtaką kankorėžio žvyneliams – jie susiglaudžia.
  2. Šilto vandens poveikis yra greitesnis ir efektyvesnis nei šalto vandens.

„Kiškučių“ grupės mokytoja Valdonė Kuncienė