KETVIRTADIENIS – menų diena (A). Raudoni, geltoni, žali, margi, kaba ant medžio… Kas tai? Obuoliukai.
Vykdydami projekto veiklas, vaikai atliko daug ir įvairių darbelių. Mažesnieji vaikučiai tyrinėjo obuolį, jo spalvą, formą. Perpjovę obuolį stebėjo, kas jo viduje. Džiaugėsi savo sukurtais „ežiukais“.
Vieniems lengviau, kitiems sudėtingiau sekėsi pieštuku apvedžioti obuolio formą. Vaikai obuoliukus dekoravo vilna. Kitos grupės vaikai bandė sudėlioti obuolį iš kaladėlių. Teko visiems draugiškai tartis, kaip tai padaryti. Obuoliais matavo mažiausio ir didžiausio vaiko ūgį. Skaičiavo, kiek obuolių prireikė. O paklausus, kodėl reikėjo skirtingo skaičiaus, išmąstė, kad vaikai nevienodo ūgio. Vėliau vaikai piešė obuolius ant lapų, spalvino, kirpo iš popieriaus, kieme kreidelėmis piešė ant plytelių.
Vaikai pažiūrėjo filmuką „Obuolių maišas“, jį aptarė. Darė „obuoliuką“ iš kaštonų. Su obuolio puselėmis štampavo ant popieriaus. Kiekvienas darbelis buvo rudeniškai spalvotas.
Vaikai aplikavo obuolius. Kiekvienas pasirinko obuoliuko spalvą. Paskui savo darbelius sudėjo į kraitelę. Rideno kauliuką, suskaičiavo taškelius, paveiksle surado obuoliuką su tuo skaičiumi.
Vaikai džiaugėsi ir stebėjosi, kiek daug veiklų galima atlikti su obuoliais.