Įstaigos emblema

2024 m. birželio mėn.
Pr A T K Pn Š S
« Geg    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Lankytojai
Šiuo metu: 1
Iš viso: 703115

Moksliniai tyrimai rodo, kad vienas iš patikimų lėtinių neinfekcinių susirgimų prevencijos būdų – fizinis aktyvumas.

Vaikui judėjimas – įgimta savybė, troškimas veikti, būti aktyviam, išreikšti save, ką nors daryti. Tai ypač aiškiai pasireiškia vaikystėje. Kad ir kokia svarbi ir būtina vaiko įgimta savybė impulsyviai judėti, jos nepakanka žmogaus gyvenime. Remiantis  PSO rekomendacijomis vaikams judėti  reikėtų  kasdien ne mažiau kaip 60 min vidutiniu ir ne mažiau kaip 30 min dideliu intensyvumu. Be to, judėjimas yra viena iš būtinų sąlygų sveiko vaiko raidai, kuris padeda stiprinti visus fizinio pajėgumo elementus: jėgą, ištvermę, greitumą, lankstumą, vikrumą, judesių koordinaciją, pusiausvyrą.

Judėjimo sveikatos labui diena minima kiekvienais metais gegužės 10 dieną, kuria  siekiama įkvėpti bet kurio amžiaus žmonių grupes judėti ir rūpintis savo sveikata. Nepriklausomai, ar tai būtų energingas pasivaikščiojimas parke, jogos sesija, važinėjimas dviračiu, kasdieninė mankšta ar draugiškos futbolo rungtynės, kiekvienas judesys prisideda prie bendro sveikatos gerinimo.

Paminint šią dieną, pasidžiaugti judėjimo malonumu pakvietėme Krekenavos lopšelio-darželio „Sigutė“ vaikus. Viena iš puikių fizinių veiklų yra šokis. Šokių judesiai organizmą veikia kompleksiškai ir lavina visą kūną. Tai malonumas ir vaistas ne tik fizinei, bet ir protinei bei dvasinei žmogaus būklei. Jį ir pasirinkome su darželinukais. Mažieji judėjo pagal beždžioniukų, meškiuko šokį, o ypatingai stengėsi šokyje pavaizduoti linksmąsias raideles.

Jei norime būti sveiki ir darbingi, padarykime kiekvieną dieną Judėjimo sveikatos labui diena, kuri  taptų įpročiu visam gyvenimui, nes judėjimas yra gyvenimas, o gyvenimas yra judėjimas.

                                  Visuomenės sveikatos priežiūros specialistė Aušra Džiugelytė