Tikslas. Per pojūčius tyrinėti sniego savybes.
Hipotezė. Sniegas greičiau tirpsta šiltoje aplinkoje.
Eiga. Vaikai čiupinėjo, uostė, apžiūrėjo į grupę atneštą sniegą, tyrinėjo per padidinamąjį stiklą. Bandė jį lipdyti, sverti, rašyti ant sniego. Po kurio laiko vaikai pastebėjo, kaip sniegas keičia savo formą – tirpsta ir virsta į vandenį. Vaikai bandė sniegą tirpinti šaltame ir šiltame vandenyje, aiškinantis, kada sniegas ištirpsta greičiau. Stebėjo, ar švarus vanduo lieka ištirpus sniegui.
Išvada. Vaikai įsitikino, kad sniegas yra baltas, šaltas, purus, lengvas, gali būti susmegęs, lipnus, purvinas, gali ištirpti ir tirpsta greičiau šiltoje aplinkoje, pavirsdamas į vandenį.
„Nykštukų“ grupės mokytoja Daiva Čeidienė