Veiklos tikslas – susipažinti su buityje dažnai naudojamu stalu ir suprasti pusiausvyros reikšmę šiam daiktui.
Ugdomi gebėjimai: kritinis mąstymas; problemų sprendimas; konstravimo įgūdžiai; komandinio darbo įgūdžiai.
Visi drauge aptarė turimą patirtį: kam reikalingas stalas, kuo stalas skiriasi nuo kėdės, ką veikiame prie stalo, iš ko gaminami stalai? Pristačius STEAM veiklą ir svarbiausią sąlygą – sukonstruoti stalą, kuris išlaikytų daiktus, susibūrė dirbti komandomis po tris, išsidalino priemones. Kiekviena komanda baigusi darbą tikrino, kiek daiktų išlaiko stalas. Aptarę darbo sėkmes ir nesėkmes komandoje visi kartu reflektavo: kaip sekėsi kurti stalą, kaip sekėsi dirbti su komanda, kaip patobulintų ar pakeistų savo stalą, ką kitą kartą darytų kitaip?
„Pelėdžiukų“ grupės vyresn. mokytoja Margarita Stasevičienė