Vienas iš kriterijų, kuris lemią pirmokėlių sėkmę mokykloje – tai taisyklinga ir išplėtota vaiko kalba. Kad žingsneliai į mokyklą būtų lengvesni, su priešmokyklinės grupės vaikais buvo vykdomas projektas ,,Žingsneliai į gražią kalbą“. Projekto tikslas: bendradarbiaujant vaikams, tėvams ir pedagogams ugdyti ir lavinti vaikų kalbą. Projektas vyko keturiais etapais, 2015 m. kovo – gegužės mėnesiais, kurį organizavo logopedė ir priešmokyklinio ugdymo pedagogės Rita Petrauskienė ir Elena Čepukėnienė. Pirmajame etape logopedė priešmokyklinėje grupėje vedė pratybėles, kurių metu vaikai lavino girdimąjį suvokimą, smulkiąją motoriką, mokėsi pasakoti pagal paveikslėlius. Vaikai susipažino su ,,Liežuvėlio pasakėle“, atlikinėjo žaidybinę artikuliacinę mankštelę, piešė ,,Liežuviuką vikruoliuką“, mokėsi skirti paukščius pagal jų skleidžiamus garsus. Antrajame projekto etape buvo skiriamas didesnis dėmesys tėvų švietimui. Tėvams buvo suorganizuota paskaita, kurioje jie turėjo galimybę išgirsti daug naudingos informacijos apie vaikų kalbos ugdymą, bei psichologės Tomos Balčiūnaitės padedami galėjo paanalizuoti savo vaikų piešinukus. Trečiasis etapas buvo vykdomas gegužės mėnesį. Šio etapo metu tėveliai buvo kviečiami pastebėti atviras logopedines pratybas, kurių metu jiems buvo pateikiamos rekomendacijos kaip dirbti su vaikų namuose. Ketvirtajame etape vaikai kartu su savo tėveliais kūrė ir piešė pasakas. Projekto užbaigimui buvo surengta rytmečio valandėlė ,,Pasakų šalyje“, kurios metu buvo atliekamos įvairios užduotys ir pristatyta vaikų ir tėvelių pasakų knygelė ,,Pelėdžiukų pasakos“.
Logopedė metodininkė Lina Girlakytė